W imieniu Polish American Chamber of Commerce Pacific North West z Seattle ( WA, USA ) zapraszamy do udziału w promocji polskiego przemysłu lotniczego, obronnego oraz zaawansowanych innowacyjnych technologii stosowanych w przemyśle. Organizator oferuje wszystkim zainteresowanym udział w Misji Gospodarczej do Seattle z intensywnym i bogatym programem biznesowym, która odbędzie się w kwietniu br.
W programie Misji zaplanowano m.in. bezpośredni udział w prestiżowych Targach i Konferencji „Aerospace & Defense Suppliers Summit” w Seattle, uznanej jako najważniejsze w tym roku spotkanie branży lotniczej i obronnej na Świecie. Uczestnicy Misji będą gośćmi wyjątkowej, uroczystej i historycznej Gali z okazji 100- lecia firmy Boeing oraz wezmą udział w dedykowanych spotkaniach B2B i w Polsko- Amerykańskim Seminarium Biznesowym promującym Markę Polską oraz polskich przedsiębiorców, którzy posiadają w swojej ofercie innowacyjne produkty i technologie.
W drodze z Polski do Seattle przewidziano przystanek w Chicago, gdzie uczestnicy Misji spotkają się z Zarządem Kongresu Polonii Amerykańskiej i Związkiem Narodowym Polaków w USA oraz z Polish American Chamber of Commerce Chicago ( Polsko- Amerykanską Izbą Handlową z Chicago ), Polish American Contractors Builders Association ( Polsko- Amerykańskim Stowarzyszeniem Przedsiębiorst Budowlanych ), lokalnymi przedsiębiorcami i inwestorami.
Proponowana przez Polish American Chamber of Commerce Pacific Nortwest Misja Gospodarcza odbędzie się w dniach: 11-17 kwiecień 2016r. ( Chicago: 11-12.04.2016, Seattle 12-16.04.2016r. ). Współorganizatorem planowanych wydarzeń jest Urząd Gubernatora Stanu Washington, Koncern Boeing, Agencja BCI z Paryża, Konsulat Generalny, Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Los Angeles oraz Polsko- Amerykańskie Centrum Biznesu zarządzane przez Pegaz. W realizację programu włącza się również aktywna biznesowo Polonia ze Stanu Washington i Illinois.
Specjalne Pakiety Pobytowe ( kompleksowy serwis ) gwarantują uczestnikom Misji pełen zakres usług związanych z realizacją programu i obsługą gości. Zapewniają one logistykę, catering, noclegi, rejestrację i akredytację, miejsce rozmów B2B, prezentację ofert na stoisku narodowym, działania promocyjne, spotkania biznesowe i udział we wszystkich zaplanowanych wydarzeniach wg. programu wizyty.
Udział w Misji skutecznie umożliwi uczestnikom dostęp do klientów, kooperantów i potencjalnych partnerów biznesowych. Organizator zapewnia, że poświęcony czas i środki będą bardzo dobrze wykorzystane.
Poniżej załączone są: oficjalne zaproszenie, folder informacyjny oraz zgłoszenie udziału.
Proszę również pamiętać, że polskie podmioty zarejestrowane na terenie Polski Wschodniej, mogą ubiegać się o dotację udziału w Misji, w ramach Branżowego Programu Promocji Eksportu (Internacjonalizacja Przedsiębiorstw, Pomoc De- Minimis ).
W przypadku pytań, informacji i szczegółów- prosimy o kontakt z biurem Organizatora w Polsce:
Pegaz, tel. +48 502 303 293 (Dyrektor Biura Zdzisław Wojtasik)
Serdecznie zapraszamy do udziału w Misji!